מועצת החכמים מגבה את דרעי ודורשת פיטורי סדן

    איתי גדסי No Comments on מועצת החכמים מגבה את דרעי ודורשת פיטורי סדן

    נשיא מועצת חכמי התורה מרן ראש הישיבה הגר"ש כהן הורה לנציגיו "להמשיך את המאבק ולא לוותר בשום אופן. זוהי פגיעה חמורה בציבור שלם"

    9:42
    03.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on למה חשוב לי לדעת מה חושבים עליי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    מועצת החכמים מגבה את ש"ס במלחמתה על דבריו של רמי סדן ומפרסמת את ההודעה הבאה: "חברי מועצת חכמי התורה שמעו בצער רב את דבריהם של נציגי תנועת ש״ס אודות התבטאויות חמורות שנשמעו כלפי בני עדות המזרח בישראל ומורה בזה ליו״ר התנועה הרב אריה דרעי, ויתר נציגי התנועה להמשיך ביתר שאת וביתר עוז את מאבקם החשוב להחזיר עטרת תפארת יהדות ספרד למקום הראוי לה. וברור הדבר שאין מקום במשרה ציבורית לאותם המלעיזים על עדה קדושה ובוודאי שיש לפעול למנוע העניין בכל דרך".

    נשיא מועצת חכמי התורה מרן ראש הישיבה הגר"ש כהן הורה לנציגיו "להמשיך את המאבק ולא לוותר בשום אופן. זוהי פגיעה חמורה בציבור שלם". הגר"ש כהן ביקש לחזק את ידי החכי"ם ואת יו"ר התנועה במאבק. שר הדתות דוד אזולאי וסגן שר האוצר יצחק כהן נכנסו בשעות האחרונות למעונו של נשיא מועצת חכמי התורה בעיר העתיקה. ראש הישיבה ביקש לחזק את ידי חברי הכנסת ואת יו"ר התנועה השר דרעי במאבק הצודק למיגור תופעת הגזענות נגד הציבור המזרחי בישראל. "זוהי פגיעה חמורה בציבור שלם", אמר הגר״ש והוסיף כי "אין לוותר בשום אופן"



    0 תגובות